Wednesday, February 25, 2009

DAPAT DUIT



Gambar Hiasan


Tuah ayam nampak di kaki,tuah manusia siapakan tahu.....Begitulah yg boleh diumpamakan ngan diri aku......Nak tau citer x?????? Alkisahnya bermula,ktaorng bdk2 PSN kene menghadiri 1 seminar.Kat cni je.....Seminar 2 tujuannya tuk mempelajari permainan "CASH FLOW" atau dlm bhs mudahnye mcm main monopoly tp lg adventure kot........Game nie plak psal kira2,almaklumlah diri nie x suka bab kira2.Tp aku main la jgak.........Mula2 msti la org 2 ajar dlu cara2 nak main game nie dan ktorg ade pertandingan pd arie ahad.Mula2 main susah gler........dh la kene tulis dlm lejar,apa yg kta bli,kta jual.....uuuuuhhhhhhhhhhh......Masa arie pertandingan 2,aku main 1 meja ngan kak lin,d5.mula2 main ok,tp dh lme2 kelam-kabut jdinya.dh le kene abiskn dlm 1 jam je....Pas abis game,org 2 pun kira2 la sape yg menang.....Aku yg masih kebingungan nie agak terkejut sbb aku menang,tp no.3 la.........hahahahahaha,alhamdulillah syukur dan aku dapat duit rm30.Itu le tuah namanye.......

No comments:

Post a Comment